fredag 6 februari 2009

Trevligt

Jag har just tittat igenom Bon´a partes pluskollektion. Fast just här handlar
det om en sida med inspiration istället för en egen kollektion. Det verkar som om alla deras kläder finns upp till storlek 52 eller 2XL. Plussidan är en sida där de visar hur kläderna passar och kan kombineras på en plustjej.


Detta tycker jag är mycket positivt. Alla kläder finns tillgängliga i olika storlekar. Och de visar hur kläderna ser ut i olika storlekar med. Mer sådant. Tycker fler borde göra så här.
Tips, titta in på deras outlet och deras vinterkläder som nu är nedsatta.
/A.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Kan förstå att det är svårt! Jag tycker att det är svårt o hitta snyggt, och jag är 42:a, det är det största jag har varit i mitt liv. Gaaah. Får man skylla på en graviditet??=)

ååååååååå sa...

Ja man får skylla på graviditet..=) Själv har jag 44-46 nu efter grav. Och det jag stör mig mest på är att det inte går att hitta jeans som sitter bra. Bara för att man har lite mage..och behöver mer utrymme där..så är de som tält även i låren. Ingen passform alls. Jag går runt med värsta hänget. Ser inte klokt ut. Har nju övergått till leggings bara för det. *morr*