tisdag 3 februari 2009

Boden ligger västerut.

Har fått tips om en engelska sidan Boden, som har snygga kläder. Storlekarna går upp till engelsk storlek 20, vilket om jag inte har fel, motsvarar svensk storlek 48.
Snygga sommriga kläder. Extra plus för deras outfit ideas. Alltid kul att få tips om hur man kan mixa och matcha.

Något som jag alltid saknat, oavsett vad jag vägt, är stövlar. Det verkar vara helt omöjligt för mig att hitta stövlar som mina vader går in i. Vet att Ellos har haft stövlar med extra skaftvidd, men de försvann väldigt snabbt.
Tips om stövlar tas gärna emot.
/A.


5 kommentarer:

Anonym sa...

Hej!
Hittade till din blogg idag och kommer läsa här igen...=)

Såg din fråga ang. stövlar och här finns det:
http://www.duoboots.com/se/pages/home/
De kostar en del 1000-2000 kr men du får måttanpassade efter dina vader...=)

Anonym sa...

Hej, du är inte ensam. Jag är kort och knubbig. Har alltid svårt att hitta läckra kläder. Blir så jäkla less ibland så jag orkar inte ens försöka hitta något.
Ska vi följa varandra via bloglovin?
Kram attis

Anonym sa...

åh, sådant skulle jag vilja tipsa vidare om till min kära mor som av någon anledning har de största vaderna någonsin. Hon vill verkligen ha fina stövlar som passar. Sjukt att det ska vara så svårt. Jag måste fortsätta kika in för att se om du får några bra tips ;)

Anonym sa...

läckra kläder och stövlar hittar du på www.berthaseko.com, och vill du dessutom tävla om en snygg väska så kika på funniest.blogg.se. Och vet du vad - allt är ekologiskt!

Anonym sa...

Jag fick tag på ett par stövlar från Halens för ett år sedan. ett tips där bruakr vara att ta dem med vid läst, då de automatiskt blir vidare uppe vid vaden också då. Lycka till! :)