torsdag 31 mars 2011

T-shirts för hela slanten

I grund och botten är jag nog en jeans och t-shirt tjej. Iaf vissa dagar. Jag har en förkärlek för t-shirts med roliga/fåniga/snygga tryck. Jag har tidigare tipsat om Threadless. De är fortfarande en favorit. Jag som har stl 46/48 kan ha deras 2xxl. Deras nya modell boat neck tee går bara upp till xl men den är rymligare och den funkar för mig. Jag vet tjejer som behöver större storlek som köper deras tee i herr storlek.  

H&M tror tydligen att det bara är killar som vill ha en Star Wars eller Wolverine t-shirt. Tur för mig så passar storlek L alldeles utmärkt. Kan ju vara lite knepigt med herr storlek, men det är ju bara att pröva. Funderar på att klicka hem en Sex Pistols tee härnäst.

Torrid har många snygga tees. Och glöm inte leta efter dem på rean, där finns en del kul. Torrid har även mängder av snygga jeans.

Evans hade minsann några snyggingar på lager de med.


Wet Seal är det värt att kika in hos.

Hot Topic och BabyPhat är andra tips.




2 kommentarer:

Julia sa...

Cubus har ganska ofta snygga herrtishor med tryck också!

Sara Brännholm sa...

Om du har bra t-shirt tips, tages dem tacksamt emot, jag älskar verkligen t-shirtar med tryck, men jag tycker det är rent ut sagt skitsvårt att hitta några som har någon form av passform. Jag är proporionellt sett rätt väl tilltagen om bysten med en smalare midja och sedan ett kraftigare höftparti...detta gör att alla t-shirtar sitter jättekonstigt på mig. GÅR det att hitta coola t-shirtar om man har de problemen? (eller problem...jag gillar ju min kropp ändå ;))