torsdag 10 mars 2011

Söta klänningar från H&M

H&M har precis kommit ut med jättesöta klänningar. De är inte bara fina, de är i storlek 32-54. Yes, ni läste rätt.
Just nu sitter jag på händerna för att inte klicka hem flera av dem. Men jag gissar att de kan försvinna fort, så skynda er in och kika.
Det hade varit kul om de även funnits i BIB avdelningen. Skulle väldigt gärna ha sett hur de ser ut på en större modell.
Här är två av favoriterna.
Hoppas H&M kommer med mer sånt här. Detta gillar jag.
Och skorna var inte fula de heller.
Bilderna kommer från http://www.hm.se/

3 kommentarer:

Meekatt sa...

Wohoooo! TACK för världens bästa tips! Redan klickat hem 2 klänningar! Vad GLAD man blir!!!

//Meekatt.com

Unknown sa...

Två klänningar, en kjol och platåskorna är redan hemklickade i morse :D Vad jag har väntat på idag.
Det skulle varit kul att gå och klämma på kläderna, prova och känna efter. Lite tråkigt att det bara säljs online faktiskt.

Annas tipsblogg sa...

Åh va jag är glad att jag hittat din blogg!!!!!